Известие

Collapse
No announcement yet.

падащи обороти.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • падащи обороти.

    Колеги откакто съм взел алфата когато пусна колата по инерция се появява тресене,оборотите падат до 600-700.Когато спра на място оборотите се стабилизират и няма проблем.Колата не гасне,няма значение къде съм зареждал проблема си е еднакъв. Двигателя е 1.9 JTD 105
    Някакви идеи какво може да причинаява този проблем?
    Колата не гасне но е досадно.
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

  • #2
    Интересно, от 2 седмици и аз усещам нещо подобно - карам по инерция оборотите стоят около 1000, но при намаляне примерно за спиране на светофар оборотите падат на 750 и при напълно спиране пропадат още малко - притриса двигателя за момент и след това се стабилизират на около 800. Няма проблеми с вървенето, няма записани грешки.
    Ще следя темата.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от darkmiracle Покажи съобщение
      Интересно, от 2 седмици и аз усещам нещо подобно - карам по инерция оборотите стоят около 1000, но при намаляне примерно за спиране на светофар оборотите падат на 750 и при напълно спиране пропадат още малко - притриса двигателя за момент и след това се стабилизират на около 800. Няма проблеми с вървенето, няма записани грешки.
      Ще следя темата.
      Същото е и при повечето "бензинки". Много интересно е, че и при дизелите се появява това явление...


      Comment


      • #4
        Тръгнал дебитомер.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #5
          Не е тръгнал дебитомера, не плашете човека. Съвсем нормално е при движение на празен ход оборотите да са малко по-високи. Същото е и на комън-рейлите на Пежо и Ситроен.
          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

          Comment


          • #6
            Ами при движение на празен ход и на мене са малко по-високи,предполагам че е нормално пред вид че може да има някакво увличане от съединителя.Да кажем съвсем леко над 1000, когато спра след секунда две се нормализират но не падат под 900, но доколкото разбрах на колегата му падали до 500-600 когат спира.При мен беше така и когато спра почваше едно клатене за малко докато се натаманят, не постоянно.И излезе дебитомер.И някакво почистване ми направиха на стъпковото моторче.Може и нещо друго да има, казвам при мен какво излезе.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #7
              Когато пусна колата по инерция падат оборотите,щом спра на място се нормализират,нека да поясня,че става въпрос за 1.9JTD,че се омешаха бензин,стъпкови и какво ли не.
              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

              Comment


              • #8
                Днес вързах колата към компютъра и ми направи впечатление че на празен ход дебитомера варира м/у 1.9V и 2.4V. В движение нещата са нормални. Нормално ли е това?
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP 2003г.
                Alfa Romeo 166 2.5 V6 190HP 1999г.

                Comment


                • #9
                  Ами някой дето е в час с показанията да се включи.Двама дето им имам доверие ми казаха че е "тръгнал/ и доколкото си спомням отчиташе нещо неадекватно в ниските докато във високите още работеше и ми казаха готви се за хабер и те така.Стъпковото го свалиха, отвореха някакво капаче отзад почистиха нещо може би някакви контакти или
                  пластини, не гледах, но оттогава да чукна на дърво нямам проблеми с оборотите и разликата преди и след беше очевидна.Тоз ми е третия, първия се прецака 2-3 месеца след като купих колата, втория май се прееба от спортен филтър/тук не ми се спори,беше на три години дебитомера сложих спортен филтър и след 3-4 месеца показа същите симптоми/ пък може и да му е дощло времето.Никъде не съм казал че задължително е дебито, се от някъде се почва.Ся бензин дизел ролята му е една и съща.Успех колега, дано е нещо дребно.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от darkmiracle Покажи съобщение
                    Днес вързах колата към компютъра и ми направи впечатление че на празен ход дебитомера варира м/у 1.9V и 2.4V. В движение нещата са нормални. Нормално ли е това?
                    Нормално при изгасен двигател референтното напрежение на изхода на дебитомера трябва да е около 1 V. а при максимални обороти то трябва да достига около 4,5 V.
                    Като се има впредвид, че това напрежение е пропорционално на измереното количество въздух, стойности около 2 V на празен ход мисля, че са нормални.
                    Когато работи мотора съпостави желано и измерено количество въздух. Колкото по-близки, толкова по-добре.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Как да направя профилактика на дебитомера без да го съсипя?
                      Да видим дали няма да се оправят нещата с това люлеене на оборотите?
                      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                      Comment


                      • #12
                        Ми не става с почистване,или ефекта е краткотраен.Даже може ептен да го съсипеш.
                        http://avtodiagnostika.net/дебитомер/
                        Е нещо интересно от фиат форума, ма не съм го пробвал,в момента го намерих. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=57902
                        Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 23:06.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #13
                          Освен от дебитомер какво друго може да люля оборотите ?
                          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                          Comment


                          • #14
                            Трудно е да се прочете какво пише и да се проследи темата. Тотална каша стана,сложете и един ключ моля.
                            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от knifemaniac Покажи съобщение
                              Освен от дебитомер какво друго може да люля оборотите ?
                              Неадекватен сигнал от ABS-а или от машинките на педалите на спирачката и съединителя към ЕКУ-то.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X